fredag 20 augusti 2010

Vi rundar av veckan

Farre debuterar tydligen redan ikväll. Atlas möter Ljungbacken IF på Breviks IP kl 19.00. Det ryktas om att Thelin kommer att finnas på plats. Någon annan som är sugen på att åka dit och titta? Nej, jag tror inte det.

Lill-Wise ville att jag skulle att jag lägga upp en film om kärlek och svek (Farre), som samtidigt fungerar som uppladdning inför Belematchen imorgon. OK, existerar det en sådan film? Jag tror att "The Miracle of Bern" skulle funka, men tyvärr hittar jag ingen vettig stream.

Ni får nöja er med The Mighty Ducks.

Själv ska jag kolla på Bundesliga-premiären ikväll: Bayern M. - Wolfsburg.

Matchen påminner en hel del om matchen imorgon.

Bayern = Bele
Wolfsburg = DSK

Bayern (Bele) fyllt av egna produkter, toppat med världsstjärnor (Järfälla).

Wolfsburg (DSK) ett funktionellt lag som förlitar sig på en spelare, Dzeko (Lillpastan).

Vågar vi hoppas på en skräll?



Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar