onsdag 25 augusti 2010

Pazza Update - Pazza populära i Växjö

Ok, lite roliga nyheter, sen vet jag inte om dom är särskilt stora. Internet är inte min grej helt enkelt.

Men, söker man på "pazza" på Google så dyker Pazza DSK upp som ett förslag, på tredje plats efter "Pazza Inter" och "Pazza Inter Lyrics". Mäktigt!

Lite märkligare saker. Ett inlägg som jag skrev för ett tag sedan har snappats upp av nån lokal sida i Växjö. Fattar absolut ingenting, men dom har länkat artikeln vidare till vår blog. Om det är särskilt stort tvivlar jag på, men en sak är säker. Ju mer skit jag och redaktören skriver, desto mer verkar svenska folket fatta att "Aah, dom kanske inte är så dumma dom där Pazza DSK".

Nedan har ni länken. Försök få mig att förstå om ni fattar mer än jag.

http://24lokalt.se/vaxjo/2010/06/pazza-dsk-wise-bjuder-martin-och-robban-pa-parlor-fran-halmstad/

Marknadschefen
Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar