söndag 22 augusti 2010

Pazza avslöjar: Bele är ute efter Kennie

Under vårsäsongen var de ute efter Nille, men efter en totalt misslyckad provträning med Bele stannade han kvar i DSK.

Enligt Bele var det "för mycket DSK" över honom.

Nu kommer en ny bomb. På avsparkstockholm lät Bele-Janne hälsa att de är ute efter DSKs Vinnie Jones Kennie Johnson.

"Tack för påhoppet DSK #14, förövrigt låter vi hälsa från Bele-lägret att vi är intresserade utav eran nummer #4 från gårdagens match Kennie Johnson, skulle vara tacksam ifall han hörde av sig om det skulle visa sig att han hade någon form av intresse att ansluta till Bele Barkarby säsongen 10/11."

Vi ringde omgående upp Kennie och informerade honom om inlägget. Samtalet ser ni nedanför.

Pazza: Kennie, du är hett eftertraktad av Bele.

Kennie:
Jasså? Var står detta?

Pazza: På avsparkstockholm.

Kennie: Måste titta... Se där ja, Nille släng dig i väggen.

Pazza:
Har du något att säga om intresset?

Kennie:
Jag är av DSK hjärta, men känner att jag har kommit till en punkt i min karriär där jag lämnar alla dörrar öppna om Bele kan garantera mig det jag vill ha.
För övrigt, vill jag också påpeka att det ligger ingen sanning i ryktena, varken jag eller min agent har hört något från Bele.

Pazza:
Vad har du för krav?

Kennie:
Limo till matcherna, ett par skor om året och kaptensbindeln.

Pazza: Och Bele-Jannes avhopp?

Kennie: Det är underförstått. Kommer jag har han inget i klubben att göra. En man med sådana uttalanden (trots visat scoutingsinne) vill jag inte beblanda mig med.

Pazza: DSK-fansen kan vara lugna tror jag.

Kennie:
Hälsa Blue Ultrazzzz att de inte behöver hetsa upp sig. DSKs Vinnie Jones har för mycket hjärta för att gå efter en tabell, jag är ingen Judas.

Vi återkommer med ytterligare kommentarer.

Pazza DSK

2 kommentarer:

  1. yo Benjamin!

    nu har jag hittat bloggen! :)

    SvaraRadera
  2. Underbart Lisa! :) Jag kollar in crossbook.se titt som tätt...

    SvaraRadera