torsdag 12 augusti 2010

Österåker, KOR, Lemon. We´re in for a wild weekend

Först blir det Österåker borta, med all rätt kanske årets tråkigaste bortamatch. Förra året var det garanterat Kungsängen. Nu sitter jag mest och blir lack när jag tänker på Österåker.
Minns så väl deras duktiga ledarstab när vi mötte dom på IK Frejs hemmaplan, nån snubbe som hade blivit lurad av att sitta och anteckna i ett block om vad som händer under matchen. "Åhh äntligen får jag vara en del av Österåkers mäktiga ledarstab". Minns så väl hur vi satt och munhöggs med Österåkers avbytarbänk, det var faktiskt riktigt roligt.
"Öhh ni i DSK är så dåliga alltså. FÖÖÖR VI ÄR ÖSTERÅKER, öster om en ÅKER!!!

Och jag minns så väl Hattens jättefina mål den matchen, helt fri med målvakten ska han försöka runda denne.Han fumlar, slår den på målvakten, fumlar igen, lyckas tillslut peta in den.

Matchen börjar 16.00 så det blir snabba ryck hem sen.
Marknadschefen åker på inflyttningsfest (2 killar, 14 tjejer. Kan det vara tidernas ratio?), men anländer till Lemon senare.
Jag har inte ens frågat om det blir Lemon.
Patetiskt!

Robban borde anlända till Grindan runt 20.00 på fredag. Enligt rykten till Pazza så ska denne inte gå ut på fredags. Vafalls!? Är det en ny Robban?

3 poäng, Premier League premiär, Lemon andas. Aaaah, det ser ut att bli en bra helg.

Notis:
Vill tacka Börje och Rune för deras samarbete med denna sida. Oavsett om det är särskrivning på pazza dsk (pazzadsk) eller inte så känns det som att det kvittar, vi är bara glada för att ni tar er tid (och mod) att marknadsföra oss och DSK.



Marknadschefen
PAZZA DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar