onsdag 25 augusti 2010

Nya projekt på gång

Fattade inte exakt vad Benji/Redaktören menade, men inlägg kan jag göra.

Kul för Werder. Men är det några som man ska lyfa på hatten för så var det Dorias publik. Sampdoria var i några minuter i Champions League och den gamle Roma-legenden Cassano var stor hjälte. Allt var som det ska med andra ord.

När Falcao sedan vänder på matchen tillsammans med LillPakistan så är hoppet ute för Doria. Alla var ganska ense om att Doria hade gett allt på planen, nu orkade man inte mer. Publiken applåderade sina hjältar i slutet, och är det någon man ska hylla särskilt extra så är det Dorias lagkapten (Palombo?) som reser sig efter sina tårar och hyllar Dorias publik. Därefter vänder han om och tittar upp mot Bremens tillresta supportrar och applåderar även dom. Så jävla stort. Dagens skriverier handlar mest om ett pinsamt svenskt lag som gör bort sig i Europa League och andra förseelser från idioter som kallar sig supportrar. Det här var kärlek, fotboll när det är som bäst.
Undrar om Kvasten hade gjort samma sak mot Beles publik? Antagligen inte, han hade vart först in i omklädningsrummet, duschat och dragit hem.
Varför? DROTT spelar ju final i handbolls-sm!

Till lite andra saker. Marknadschefen hade såna sjuka idéer igår i huvudet, jag var skittrött när jag satte mig framför jobbmailen sent igår kväll och mailade Redaktören. "Vi ska skapa Pazza-TV med studio och experter. Vi bjuder in Bele-Janne till studion".
Idag undrar jag ibland hur jag orkar. Pazza!!

Vad som vi dock kommer att köra igång är "Helgens Tips". DSK är ju som sagt en förening med väldigt många olika nationaliteter, och varför inte ta vara på denna tillgång och göra en Tips-panel. Nu i helgen startar världens bästa liga (och det är inte La Liga). Serie A såklart, men det är ju bara vad jag tycker. Inter vann Champions League och representerar Serie A, så enligt mig är det inget snack om saken.

Varje fredag är det tänkt att våra experter skall ge sina bästa speltips inför helgen. Totalt 12 matcher kommer vi att bevaka under helgen där varje expert får välja ut 3 toppmatcher från antingen Bundesliga, La Liga, Serie A och Premier League.
Föga överraskande är att Benji, tillsammans med sin bror Frost kommer utgöra expertpanelen för Bundesliga. Kennie har fått det ärofyllda uppdraget att bevaka Premier League. Hatten, tillsammans med Jonas Pasthy, kommer att bevaka La Liga, och jag kommer att ha koll på Serie A, förhoppningsvis tillsammans med Saman (bara det att det aldrig nämns i artiklarna, jag tar all cred)

Bundesliga-panelen: Benji och Frosten
Serie A: Lill-Wise och Saman
Premier League: Kennie (stort område. Dags att leverera)
La Liga: Hatten och Pasthy

Maila in era bästa tips till pazzadsk@gmail.com varje fredag och välj ut totalt 3 matcher. Det är ert jobb att ta fram dom bästa oddsen.

Det här är än så länge i första fasen, men förhoppningsvis kör vi igång redan till helgen.

ÄR DU NÖJD NU REDAKTÖREN?

Marknadschefen
Pazza DSk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar