måndag 23 augusti 2010

Vecka 34

Ännu en vecka kan vi lägga bakom oss, en vecka som har bjudits på en härlig helg av hets på Avsparkstockholm.se, och ett par nya besökare till Pazza är ju aldrig fel. Tack för kommentarerna, det värmer i träsket.

Jaha. Jag antar helt enkelt att vi har fått ett tillskott nya läsare till den här bloggen nu.
Ja, det är det vi gör. Det här gör jag om dagarna. Mytbilden om att danderydare skulle vara välborgade, hårt arbetande 8-6 människor stämmer inte riktigt. Vi jobbar med Pazza. Socialfall skulle man kunna kalla oss. Det är nästan så att jag skäms. Allvarligt!

Bele-Janne är ute efter Kennie. Jag säger "go for it". Jag bryter mot alla lagar genom detta, men jag inser ju att jag har en mindre konkurrent till startelvan då.

Ny vecka, och nu väntar jag bara på redaktörens första mail.

Marknadschefen
Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar