måndag 23 augusti 2010

Pazza avslöjar: Viggan kommenterar Kennie-ryktet

Följande kommentar lades upp på avsparkstockholm sent igår kväll:

"Bele-Janne! Ring DSK #4 själv om erbjudandet är seriöst, han kan nog få sig en funderare! Och jag kan tänka mig att intresset inte är heeeelt borta från honom!"
/En som verkligen vet!


Nu kommer avslöjanden om att kommentaren är skriven av en Viggan-spelare. Det är redan flera inom DSK som har reagerat på ryktet och kommentaren.

Redaktören: Viggan njuter av att förstöra för DSK. Ända sedan träningslägret i Barcelona 2005, då träningsmatchen mellan DSK och Viggan urartade har det funnits en enorm rivalitet mellan lagen, men nu går de för långt. Detta angår endast DSK och Bele.

Lillpastan: Äh, jag förstår Viggan och jag förstår Kennie. Man måste förstå, Viggan anammar ungefär samma spelstil som DSK, skillnaden är bara att Viggan är så mycket bättre. Viggan har ambitioner. De har utvecklat en vinnarkultur på senare år. Hade jag varit i Kennies ålder och fått samma erbjudande, hade jag inte tränat med DSK på tisdag.

Bergstaca: Jag får liknande erbjudanden nästan dagligen, men det intresserar mig inte. Att Viggan blandar sig i gör inte mig någonting.

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar