tisdag 22 juni 2010

Vad vill ni ha för tryck på tröjorna?

Pazza DSK har sedan länge kunnat avslöja att ett samarbete med den populära krogen Lemon Bar har varit aktuellt. Till sin hjälp ska Pazza nu vända sig till den gamle legendaren och numera stjärnsäljaren Tony Barouta, a.k.a. Tony Barfota.

Tony Barfota har gjort sig ett namn i DSK genom att vara Danderyds SKs förste playboy med en säljteknik utöver denna värld. Hans teknik på planen var skrämmande bra, men pga en schism med den förra lagledningen valde denne att avsluta sin karriär för 2 år sedan.

Pazza ska i dagarna sätta sig ned och föreslå på ett extrainsatt möte om att Tony Barouta blir Pazzas nye säljchef, ytterligare ett steg i rätt riktning med andra ord.

Vad vill då spelarna ha för tryck på tröjorna egentligen?
Trots klubbens fina samarbete med Pazza så är det oklart om styrelsen vill att DSK ska associeras med en bar, så ett första steg blir helt enkelt att trycka någonting på ett par nya uppvärmningströjor.

I gengäld så vill Pazza att Lemon Bar ska ha pazzadsk.blogspot.com uppe på deras teve-skärmar under fredagar och lördagar, samt ett stort tryck nere på dansgolvet vid baren "pazzadsk.blogspot.com - We are Danderyd world wide"
Marknadschefen
Pazza DSK

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli dyrt att värva Tony Barouta som säljchef!

    SvaraRadera