onsdag 9 juni 2010

Redaktören om lagkompisarna - "ALLVARLIGT!!"

Det var en märkbart upprörd redaktör på Pazzas morgonmöte på kontoret i Danderyd imorse.

När marknadschefen skulle gå igenom den senaste månadsrapporten och läget på sponsormarknaden så brast det helt plötsligt för Benji.

"Allvarligt!!"
Benji dunkade näven i bordet, slängde penna och anteckningsblock och gick ut på gården.
Väl där ute så vankade han av och an, fram och tillbaka. "Asså det är så,,,allvarligt!"

När redaktören väl lugnat ned sig och kommit in igen så fick vi svar på Benjis ilska: -

"Jag blir så less. Här sitter man och jobbar dygnet runt med Pazza, ett rent ideellt arbete såhär långt, och dom jävla asen förmår sig inte skriva en enda kommentar på mina artiklar.
Är jag inte rolig nog? Skriver jag dåligt? Gör jag det Wise? Vill dom ha någon annan bakom tangentbordet? ALLVARLIGT!!!!"

Så, allvarligt grabbar, skriv lite fler kommentarer på artiklarna.

Med vänlig hälsning

Marknadschefen, Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar