fredag 11 juni 2010

Pazza DSK - Dags att bojkotta avsparkstockholm?

Norrfyran-svepet för Omgång 9 har lagts ut på avsparkstockholm. Jag gillar avspark och jag tycker att de uppfyller en viktig funktion. Framförallt ökar de intresset kring Division 4 och Division 5 Stockholm, även om kommentarerna på sidan ibland håller väldigt låg nivå. Men när de väljer att länka till Sumpans matchrapport, som är på två rader istället för Pazza DSKs matchrapport som är på två sidor, börjar man undra vad det är frågan om?

OK, nu är Sumpans matchrapport hyfsat objektiv (det lilla de skrev) och visst Pazza uppdateras 10 gånger om dagen, så det kan vara svårt att hitta matchrapporten efter några dagar....MEN ALLVARLIGT...

Detta är Sumpans matchrapport:

"H4N Danderyd SK - SIK 2 - 1 ( 1 - 0 )
Medioker insats i denna match på svårspelade Danderydsvallen. Vi kan inte skylla på en del konstiga domslut utan får helt enkelt skylla oss själva att vi inte sätter alla våra chanser vid ställningen 1 - 1 . Vi åker istället dit på en kontring i 85 min. och den här dagen var förstörd.

Matchfakta:

32 min 1 - 0 Straff

Paus

64 min 1 - 1 Jonatan Fre ( Johan Wallin-Keymer )

80 min Varning Adrian Fernandes

85 min 2 - 1

Vi tackar Danderyds SK och domartrion för matchen."


Ni bestämmer, ska vi bojkotta avsparkstockholm eller? Marknadschefen, vad tycker du?

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar