onsdag 2 juni 2010

Hänt i veckan – Vecka 22 – del 1

Dags för "sanningens minut".

Vilken (ursäkta ordvalet) skitträning! Vi var endast 15/16/17? på träningen. Planen var en total katastrof och kvaliten på fotbollen var urusel.

En dag som denna orkar jag inte gå in på enskilda spelare. Det fattas ord helt enkelt. Inställningen boys…Vad hände? Ska det behöva vara så. Jag är trött på att hamna i det förlorande laget träning efter träning.

Hasse, finns det en plats ledig i C-laget, Calle finns det en plats ledig i 95:erna?

Jag måste få vinna någon gång. Jag kommer inte ens ihåg när det var senast. Mitt facit i år är skrämmande:

A-Laget: 8 matcher, 1 oavgjord, 7 förluster
B-Laget: 3 matcher, 3 förluster
Träningar: senaste vinsten kom i…eeehh..februari?

Jag börjar bli lika trött som Farre. ”Det här är sista året, efter det här lägger jag av”; ”Varför är det ingen annan som springer.”

Jag har kollat igenom DSK-arkivet och hittade väldigt passande några välformulerade rader från ett gammalt mail. Utan att modifiera dess innehåll, passar det på ett ungefär in på matchen senast, samt på de träningar vi har haft de senaste veckorna:

”Ni som ställde upp i matchen skall ha all eloge för att ni inte gav upp. Visst hade jag förväntat mig mer från vissa. Men när man måste ändra om i varje lagdel för att vissa inte ställer upp, då kan det gå så här illa!! Så den här förlusten får ni ta på er som inte "kunde" vara med på matchen!!!!!


- På tisdags träningen var vi hela 24 st, två dagar senare var vi 14 st!!!!!!!!!! Allvarligt, vad faan håller vissa på med????????

- För-i-helvete gubbar nu är det endast 3½ vecka kvar tills fotbollen tar sommarledigt.....Ta ert ansvar nu!! (Jag är så djävla less på att tjata att ni skall träna)”


Vi går vidare...till

VM-TIPSET. ALLVARLIGT!!!!!

STOR ELOGE TILL THELLAN OCH IVANOV! MEN NI ANDRA:

HUR SVÅRT ÄR DET ATT SKICKA ETT MAIL?!!!! LÅT MIG HJÄLPA ER.

1. JAG ANTAR ATT DE FLESTA AV ER HAR HOTMAIL, SÅ KLICKA PÅ INTERNET EXPLORER IKONEN SOM LIGGER PÅ ERT SKRIVBORD.


2. I ADRESSFÄLTET SKRIVER NI WWW.HOTMAIL.COM


3. KLICKA DÄREFTER PÅ "ENTER".

4. VÄL PÅ SIDAN SKRIVER NI IN ERA ANVÄNDARUPPGIFTER. JAG HAR TYVÄRR INTE ERA ANVÄNDARUPPGIFTER, SÅ JAG KAN INTE HJÄLPA ER MED DET. JAG ÖNSKAR DOCK ATT JAG KUNDE!


5. KLICKA PÅ "NEW"



6. UNDER "TO" SKRIVER NI pazzadsk@gmail.com

7. UNDER "SUBJECT" (ÄMNE) SKRIVER NI VM-TIPSET



8. KLICKA PÅ "SEND".



SVÅRARE ÄN SÅ ÄR DET INTE!

EN ARG AVDANKAD VÄNSTERBACK
PAZZA DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar