torsdag 10 juni 2010

Pazza DSK "Off topic" - VM - del 5

VM-tipsen börjar hagla in och även om Nilles tips innehåller ett fel och Hatten upptäckte något mer fel har det funkat riktigt bra med Excelarket. Runes "manuella" VM-tips är också tillagt och det var såklart felfritt.

Jonas handplockade VM-klipp finns på jobbdatorn, så här kommer något improviserat, Pazzas femte VM-inlägg.

Jag minns en gång för några år sedan, då Lill-Wise och jag skojade om och imiterade ex coach. Precis när vi var på väg till duschen, då vi var mitt uppe i det, kom ex coach från ingenstans. Han var måttligt road över det vi höll på med. Sedan dess har jag inte, eller någon annan vågat på sig en imitation, även om vi mer än gärna citerar ex coach och exex coacher här på bloggen. Vem vågar sig på en imitation av coach Lindström? Jag tror ingen gör det. Så därför bjuder vi på en imitation av mannen som ska föra England till deras första guld sedan 1966 (första någonsin med tanke på att bollen aldrig var inne).



Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar