måndag 12 juli 2010

Pazza DSK - VM-tipset - Slutställning

Det kan ha varit värmeslag som gjorde det eller helt enkelt en ren chansning från min sida, men jag skrev förra gången följande: "Jag har inte räknat på det, men jag är ganska säker på att Storsunken har avgjort VM-tipset i.o.m. Spaniens vinst igår. Enda möjligheten att bräcka Storsunken är om Holland vinner och David Villa inte vinner skytteligan."

Nu visade det sig att Storsunken hade Holland och inte Spanien som slutsegrare, vilket gjorde att tipset fick en annan vinnare. Förlåt Storsunken! Jag ska även tillägga, eftersom jag antar att ni alla vet om att Müller vann guldskon, att David Villa räknas som skyttekung i vårt tips. Hade vi på förhand vetat om att FIFA endast väljer att dela ut priset till en spelare, hade vi nog ändrat det.

Vinnaren av Pazza DSK:s VM-tips 2010 är...killen som absolut inte behöver pengarna...killen som antagligen kommer att fylla på sin vinkyl med flaska 78, 79, 80 och 81 för vinstpengarna...killen som sms:a mig imorse klockan åtta och undrade varför jag inte hade uppdaterat VM-tipset än, samtidigt som jag tryckte i mig en Whoppermeny på Berlins flygplats...killen som är den äldste spelaren i laget...

Vinnaren är ingen mindre än FALCAO.

Silvret går till Storsunken och det lilla silvret går till Sunken.

Placering Deltagare Vinst
1 Falcao 1700
2 Storsunken 800
3 Sunken 500

Maila in era kontouppgifter till pazzadsk@gmail.com, så ser jag till att tömma Pazza-kontot.

Jag hoppas att ni tyckte att det var ett bra upplägg.

Dessutom förväntar jag mig att ni som inte har betalat än, gör så när vi ses nästa gång. Ni behöver inte oroa er, jag vet vilka ni är.

Jag kommer att lägga till slutställningen nedanför...

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar