söndag 4 juli 2010

Marknadschefen pratar om den kommande filmen

"Den kommer bli magisk!"

"Cannes 2012?"

"Det här är något av det bästa på duken just nu"

Ja, ni fattar själva. Pazza DSK fick sig en pratstund med Marknadschefen, och var givetvis nyfikna på den kommande storfilmen som ska spelas in nästa år.

Först och främst, varför?

"Vet inte. Man lägger ner så jävla mycket tid och pengar på Danderyds SK, och det är i skrivande stund 2,5 år sedan jag var ordinarie i laget. Så mycket bryr jag mig om mitt älskade DSK".

Är det en dokumentär ni spelar in?

"Jag gillar inte ordet "dokumentär". Hade vi velat göra en dokumentär hade vi följt Nille med kamera en vanlig dag, efter 2 timmar hade publiken antingen somnat eller gått hem."

Fine. Hur kommer arbetet gå till?

"Ja, alltså vi hoppas ju såklart att samtliga spelare kan lägga in lite stålar i projektet. Att hålla på och filma med en mobil är såååå mycket Viggan 2010. Här är det rejäla saker, 2 filmkameror och redigeringsverktyg".

Det ryktas om att ni redan nu har bestämt soundtrack till filmen.

"Korrekt, jag har allt klart för mig. Första scenen kommer bli episk"

Oj, berätta.

"Jag kan avslöja så mycket som så att första scenen kommer innehålla låten "Flying Home" av Marius Vries från filmen Kick Ass. Grym musik och jävligt storslagen."

Det ryktas också om att ni ska ha med "I rise, You Fall" från filmen Transformers, låten som ni hade i Wise hyllningsfilm från mars och som fick "Sidled" att börja gråta.

"Det är självklart, den låten symboliserar oss"

När är det premiär för filmen?

"Förhoppningen är att allt är klart till avslutningsfesten nästa år".


ETT AXPLOCK FRÅN MUSIKEN I FILMEN:


Marius Vries - Flying Home. http://www.youtube.com/watch?v=6W4qo_7z_9M

Airborne - Runnin Wild. http://www.youtube.com/watch?v=DRiFiPqD-_E

Transformers - I Rise, You Fall. http://www.youtube.com/watch?v=DSFGq-xJxVM


(Kan Redaktören redigera och lägga upp klippen tack). ALLVARLIGT!!


Marknadschefen
PAZZA DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar