fredag 9 juli 2010

Marknadschefens drömelva "Den påminner om DSK"

Snart är VM över, lagom till det att semestern tar över. 4 veckor, så många veckor har jag Kvasten, hur många har du? Hö hö! Nää, det var dumt sagt.

Det har varit ett halvhyfsat VM, tyskarna har givetvis imponerat men både holländare och spanjacker har väntat med det goda till sist. Holland får dock nöja sig med ett silver i slutändan, sorry Trifon.

Marknadschefen bjuder här på sin Drömelva. Skicka gärna in era egna drömelvor till pazzadsk@gmail.com så får ni dom upplagda på bloggen. Väntar med spänning på Benjis drömelva.

4-4-2 (inget jävla tjafs)

Målvakt: Casillas (Spanien)

Högerback: Lahm (Tyskland)

MB: Diego Lugano (Uruguay)

MB: Lucio (Brasilien)

Vänsterback: GIO (Holland)

Högermittfältare: Dirk Kuyt (Holland)

Mitt-mitt: Schweinsteiger (Tyskland)

Mitt-mitt: Prince Boateng (Ghana)

Vänstermittfältare: Iniesta (Spanien)

Forward: David Villa (Spanien)

Forward
: Forlán (Uruguay)

Förbundskapten: Domenech.

Lägg märke till att jag har hela 5 lagkaptener och en reservkapten i form av Forlán. Gillar helt enkelt Nille-style, mycket köttande blandat med finess.


Marknadschefen
PAZZA DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar