torsdag 20 maj 2010

Rysjö efter förlusten " Bele är intresserade"

"Fan, nu drar jag. Bele är intresserade och jag är intresserad"

Ungefär så lät det efter gårdagens match, enligt Nille DSKs sämsta på mycket länge.
"Du kan inte ha 10 inkompetenta fotbollsförstörare på planen samtidigt, det är oacceptabelt".

Blue Ultrazzzz kommer inte gilla det här utspelet!
Nej men har dom någonsin uppskattat det jag har gjort för klubben? Fuck that, jag är storstjärnan, det vet alla.

Du kanske ska ta och varva ned och hitta formen i B-laget?

Alltså det där snacket om att jag skulle vara slut är sånt jävla trams. Att en Vigganspelare säger så till mig får man ta, men då får han räkna med att han får sig en Salem-sula längs fotknölen också. Se på Farre, han har varit slut i flera år, men likt förbannat så är han med från start år efter år.


Varför reagerar du så starkt?

Kolla, jag gillar Zlatan för den han är. Han tar inget skit om det är så är Xavi i Barcelona eller Daniel Niklasson i Danderyds SK. Jag tror Zlatan och jag skulle komma väl överens. Vi gillar brudar, vi gillar att chilla och vi säger vad vi tycker.

Det går rykten om att du har tröttnat på tyskarna?

Hehehe, dom där tyskarna alltså. Roliga. Dom springer omkring som värsta Ballack på träningarna, sen är dom fucking Erik Edman när det väl gäller och stampar på bollen och stannar upp allt. Men jag gillar dom, dom är enkla att lura på pengar i poker.

Härnäst då?

Mannen, jag är trött på skitsnacket. Förstår du, trött. Jag vill bara lira boll, komma hem och ha maten färdig och fokusera på nästa match. Jag älskar DSK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar