torsdag 27 maj 2010

Pazza DSKs organiserar om

Det började med en gästkrönika, och vips så är Benji numera Pazzas nya redaktör, tillika 100% ansvarig för allt som skrivs på bloggen.

"Det är ett privilegium att få föra denna gigantiska blog vidare. Jag ska satsa allt, min civila karriär, fotbollen och sätta Pazza på den riktiga fotbollskartan"

Wise, den avgående redaktören kommer hädanefter att fungera som marknadschef för Pazza. Han har redan visat sina taktiska säljegenskaper på bl.a. Lemon Bar och kommer fortsättningsvis jaga sponsorer, både till laget men framför allt till bloggen.

"Jag har mycket kvar att ge, och den här positionen ger mig ett visitkort som marknadschef, det har jag tidigare aldrig varit, nu kan jag äntligen mäta mig med Falcao".

Redaktör och Klagomålsansvarig: Benji
Reportrar: Benji, Bergstaca
Marknadschef: Wise
Utrikes: Bergstaca, Frosten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar