torsdag 27 maj 2010

Benji ny redaktör för Pazza DSK

Ja, jag lämnar över nu. Trött på er, trött på att få matchrapporter där det:

"inte såg så dåligt ut"
"asså shit vi har sån otur"
"vi var bättre, vi var fan bättre"
"första 90 fällde oss, vi var bra på övertid"
"vi borde ha vunnit om inte Hatten hade spelat i DSK"

Det enda jag plockar med mig från matchrapporterna är det enda sanna, och det är Martin Perssons fantastiska verbala förmåga och sitt sätt att leda laget:

"KILLAR!!!" "men alltså, killar, snälla" "KILLAR!!".

Benji har ju legat som en tickande bomb under jord i Bagdad, bara väntat på att få spränga sig själv och leverera rapporter i världsklass. Det som Benji bör tänka på är att han oturligt nog verkar gå samma väg som jag, sprid några dåliga ord med ett par junisar omkring dig, lite senare sitter du på en bar i Sumpan med Eskola och undrar vad som gick snett. Desperat plockar du upp telefonen och ringer Hasse Ball "får man vara med, jag är inte slut, jag lovar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar