torsdag 27 maj 2010

Fortsättning på Norrfyran Omgång 8 – vecka 21

För att se om det verkligen går att ”tjäna” några pengar på norrfyran så får jag väl satsa lite pengar också. Glömde helt bort det. Eftersom jag redan har motiverat alla tips behöver jag endast redovisa matcherna och insatserna.

Vi börjar med ett spelkapital på 1000 SEK och kör två testomgångar för att se om det finns något värde i mina spel. Denna vecka kör vi endast singelspel och jag tänkte välja ut fyra av matcherna. Vi sätter 100 SEK på alla matcher.

Alltså:

Österåker – Bele X, insats 100, potentiell vinst: 515
Sumpan – Storskogen 2, insats 100, potentiell vinst: 425
Täby – Athletic 2, insats 100, potentiell vinst: 210
Vaxholm – DSK X, insats 100, potentiell vinst: 725


Facit får ni på måndag. Kryssar vi mot Vaxholm är saken biff. Som vanligt ligger allt i våra händer.

Benji Frost.
avdankad mittfältare (kladd kladd kladd)
Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar