fredag 17 september 2010

Omröstningen: Vem är bäst klädd i DSK?

Omröstningen är egentligen avslutad, men vi har valt att förlänga omröstningen med två timmar, eftersom vi måste kunna kora en vinnare. Speciellt när det onekligen verkar vara en enorm prestige att ta hem denna omröstning. Nille och Falken har fått 15 röster vardera. Så om ni inte har röstat än, gå in och gör det. Falken och Nille kommer antagligen spendera dessa två timmar med att göra det de gjorde hela kvällen igår, nämligen att ringa runt till vänner och bekanta för att ta hem denna åtråvärda utmärkelse. Hur f-n har vi annars fått in 41 röster på en totalt ointressant omröstning? 

Vad har annars hänt?

Krutov gjorde oss uppmärksam på en ordväxling mellan Kvasten och Victor i Viggan efter matchen förra helgen. Om man lyssnar riktigt noga kan man höra vad som sägs i Viggan Video:

"Victor säger typ: Jag tackar ändå fast du filmade och Martin svarar typ: Jag skiter i det. Jag är iallafall nöjd. Någonting sånt! I förgrunden hör man Rundgren och Presidenten prata!"


Som Marknadschefen skrev i ett mail till mig: Det är vår kapten det.

Eskola skickade oss följande mail för några dagar sedan:

Har en snubbe som lirar Bowls på företaget varav jag genast sökte på Finska bowlsspelare.
Detta bör uppmärksammas. Finlands tredje bästa spelare är enligt deras nationella ranking.

1. Jiri "The Claw" Sorvari

2. Hannu "Skaba-haba" Mikkola

3. Markus "Länkkäri" Haataja

Det är även sjukt intressant att Länkkäri på google translate blir Hästopera (Red.anm. Finnen måste använda sig av google translate för att översätta ett finskt ord till svenska). Skönt smeknamn. Något som bör komma upp på Pazza enligt mig.

Rankingen

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar