onsdag 8 september 2010

INFÖR Danderyds SK – Viggbyholms IK: Jimmy


Källa: Viggan.com

Årets match är snart här, och efter år av bataljer både på och utanför planen möts vi nu igen, i DSKs kanske viktigaste match i historien. Pazza storsatsar denna vecka fullt ut inför det kommande derbyt mot Viggbyholm på Danderydsvallen. Först ut är föga överraskande en gammal bekanting för DSK, mannen utan skam i kroppen. Jimmy Everum.

Hur är formen? Det sägs att du har skadat dig med flit för att du inte får spela anfallare.

Hmm, ja det var ett försök som gick åt skogen då skadan blev för stor…
Det var inte meningen att korsbandet skulle få sig en smäll.

Hur har säsongen varit rent sportsligt? Ni började rätt så dassigt, men nu slåss ni i toppen igen.

Jag var inte med från start i början så det säger väl allt.

Det ryktas om att Viggan inte vill gå upp i Division 3. Vad gör Jimmy då?

Jimmy har inte tid att spela i div 3 så jag får förbli Judas.

Du spelar antagligen inte derbyt på lördag. Kommer du ned och tittar på matchen?

Klart jag kommer ner och väsnas lite.

Hur tror du att du kommer bli bemött av hemmafansen?

Jag gissar på att jag kommer hyllas och att ni kommer hissa upp min tröja inne i klubbhuset!

Varför tror du att just du har fått utstå så hård kritik och inte Lillpastan?


Jag var väl en viktigare spelare!! Ps. Ni borde fråga honom om vem som tryckte upp Judas-tröjan jag bar förra året. ds



Källa: Viggan.com

Har du någonsin varit nära att återvända till DSK? (även om det skulle bli ramaskri?)

Väntar bara på att rätt summa ska komma fram!

Hur tror du att matchen slutar?


Vinst för Viggan 4-1.

Handen på hjärtat, vill du att DSK stannar kvar i fyran?

Klart ni ska vara kvar!!

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar