måndag 13 september 2010

Dagens elva - Oliver #16

1. Vem är den bäste spelaren du någon gång har spelat med?

Den jag tror kommer att bli den bästa jag någonsin spelat med är Kevin Angleborn som jag spelade med i Hammarby. Han är 93:a och har redan kontrakt med Fiorentina.

2. Vem är den bäste spelaren du har spelat mot?


Mött många bra men jag antar att Sveriges "bästa" ungdomsspelare John Guidetti är den bäste jag mött.

3. Vem i DSK spelar fulast?

Farre har ju slutat så jag tror att jag måste säga Thelin, inte för att det syns men för att man ofta får dobbar mot anklarna när man har boll.

4. Vem i DSK spelar schysstast?


Tobbe och Glasberg har jag aldrig fått en smäll (med mening) av, men det kanske kommer.

5. Vilket lag i norrfyran är mest sympatiskt (förutom DSK)?

IFK Viksjö (har inte mött alla än, så vet inte riktigt)

6. Vilket lag i norrfyran är mest osympatiskt?

IFK Vaxholm

7. Vilket lag som idag ligger i division 3 eller 5 saknar du i norrfyran?


Täby IS, Enebybergs IF och sedan Stockan (fast de ligger i 7:an så de räknas inte). Älskar att spela mot kompisar och ovänner.

8. Vem vore i dina ögon en realistisk drömvärvning till DSK?

En Naprapat till mig så att jag skulle kunna spela mitt bästa, vilket jag inte har kunnat på några år. Då skulle nog ingen i 4:an hänga med på kanten/ på topp beroende vart Coach vill ha mig.

9. Vilken bortamatch i årets norrfyran är roligast och varför?

Sumpan för att vi vann (har som sagt inte lirat så många matcher)... Annars gillar jag att spela mot Vaxholm för att det är lite av ett hatmöte för mig i alla fall.

10. Vilken bortamatch i årets norrfyran är minst rolig och varför?

0-0 mot IFK Täby kändes ju bara som slöseri med tid.

11. Vilket lag i norrfyran har snyggast matchställ (förutom…hrm… DSK)?

Blue Hill får den, fast Djursans orangea matchställ var riktigt vasst, när de hade orangea strumpor till.

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar