onsdag 23 februari 2011

Spelarfruar: Pinky

Veckans spelarfru är södertjejen som flyttade till Norrort för kärleken. Tjejen som även är känd som ”den estniska isprinsessan”. Tjejen som besöker bilverkstaden oftare än Sunken duschar. Pazza DSK har nöjet att presentera Pinkys flickvän!

Hur många gånger såg du DSK spela förra året? Var det värt resan?
1 gång, det var matchen mot Viksjö (?). Det var en spännande match, men pojkvännen fick börja på bänken, ni förlora och det var galet kallt! Jag röstar härmed för en inglasad läktare och godare kaffe, gärna en vaniljlatte , då kan det tänkas bli fler matcher på Danderydsvallen!

Använder du något smeknamn när du tilltalar din pojkvän? Vad brukar han kalla dig?
Jag kallar honom gulleponken eller Rocky men säg inget.

Vad är det första din pojkvän gör när han kommer hem efter en sen DSK-träning?
Spelar PS3

Har han lätt för att smälta ännu en DSK-förlust? Vad brukar han göra?
Han är galet förbannad och skyller ofta ifrån sig på sina lagkamrater och gärna domaren.

Vad är det värsta du har hört din pojkvän säga om sina lagkamrater?
Vad har han inte sagt? Ni är en hög patetiska grabbar, mest illa tycker han nog om Martin och Jonas.

Kommer du tillåta honom att spela i DSK så länge han vill?
Nja, vi får väl se! Jag ligger i förhandlingar med Enskedekamraterna på södra sidan stan just nu.

Har du någonsin känt dig åsidosatt p.g.a. fotbollen? (vid Ja, kom gärna med exempel)
Ja, när jag låg hemma efter en operation så var matchen viktigare för honom än att ta hand om mig, han hann inte ens puffa till kudden innan han gick.

Vilket ord skulle du använda för att beskriva DSK:s A-lag?
Patetiskt, ett ord som ofta hörs bland er DSK:are

Vem, förutom din pojkvän, är din favoritspelare i DSK? (motivera gärna varför också)
Vem har sagt att min pojkvän är min favoritspelare? Mycket kan han men spela fotboll är kanske inte hans starkaste sida. Jag har hört att Idolen ska vara rätt bra annars.

Sist av allt. Vad önskar du dig mest just nu?
En fet ring på fingret !

5 snabba:

Maskindisk eller handdisk?
Maskindiskat

Pojkvän som lagar äcklig mat eller pojkvän som inte lagar mat?
Mat?

Happydance eller Pinkydace?
Pinkydance

M. Frost eller B. Frost?
Jag är en trogen lagkamrat och väljer Benji trots hans patetiska insats för laget i frågequizet!

Melodifestivalen eller El classico?
Melodifestivalen såklart!

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar