fredag 11 februari 2011

A day in the life of a geezer - BK del 2

Swedish House Mafia - One (Radio Edit) by officialswedishhousemafia

07.03: Larmet går, larmet i form av Swedish House Mafia – One. SNOOZE


07.10:
Larmet går igen, fortfarande Swedish House Mafia – One. SNOOZE


Don't Stop Believing by ninajansen

07.15: Larm 2 går igång, nu är det Journey – Don’t Stop Believing. FUCK! Borde gått upp vid förra.

08.17: Går till kaffemaskinen och plockar ut en latte, loggar in på Pazza och Facebook innan jag startar jobb datorn.



10.00:
Tröttnar på att jobba, sätter igång Football Manager på datorn och börjar smygspela medans jag jobbar. Min aktivitet på FB och Pazzachatten ökar markant.



10.10: Börjar bli seg, in med ny snus och en stor kopp svart kaffe. Stoppar in hörlurarna och höjer till max. Sätter på I’m in Miami B***H (LMFAO). Nu måste jag vakna till.


13.01: Dags att skita, bra toaletter på det här bygget.


13.09: Tillbaka i kontorsstolen, jobbet fortsätter, hatar excel. Men med en prilla under läppen och Miami 2 Ibiza (Swedish House Mafia) i öronen så klarar jag mig ett tag till.


18.00: Skickar lite sms till folk i kroglivet, ”någon som ska ner på stan ikväll på ett glas?”


22.46: Konstaterar högt för mig själv att tvättvikning är tråkigt som fan, hade hellre varit nere på East eller Oxid med en Vodka-Soda, eller en stor kall öl och en liten jäger. Men nej, inte idag. Fan.


23.49: Häller upp en 6a Chivas


00.00: Whiskyn slut. Nu känner jag mig lugn igen.
00.05: sista pissen, går tillbaka till sängen. Dags att sova

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar