torsdag 14 april 2011

2 dagar kvar - till snuset efter lunch: Paani


Hur är formen i dagsläget?

Den är bara bra. Tror nog att det är den första försäsong där jag inte har blivit drabbad av någon längre skada, så det är ju skönt.

Hur är lagets form för tillfället?

Mycket bra tycker jag. Ett stort tack till Calle vill jag ge. Genom honom så har vi presterat bra på träningar och på matcher.

Hur ska vi vinna matcherna i år?

Med vårat nya spel som har fungerat bra under träningsmatcherna. Lita på detta så kommer vi att vinna x-antal matcher och se till att gå upp igen till 4:an.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Som Calle sa: Rune!!!

Vem vinner skytteligan?

Min finska broder Hatten!!!!

Vem blir årets utropstecken?

Tobbe. Har gjort extremt bra ifrån sig under träningar och matcher.

Vilken match ser du helst fram emot?

Jag har inte någon koll på matcher, är som sagt från en annan ort. Men jag har hört att det kommer att vara en del derbyn så de kommer nog att bli finfina att lira.

Vilken match ser du minst fram emot?

Hmmm, ingen som jag vet på rak ben. Men det finns nog några som kommer att vara jobbiga att spela.

Var slutar Danderyds SK i tabellen?

Vi kommer att gå upp, det är ett måste. Lika mycket som bin gillar blommor, gillar dsk lira i 4:an.

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar