fredag 15 april 2011

1 dag kvar: Sist men inte minst presenterar vi en galen finne, Balotelli, Föräldraheten och en ny talang

Det var inte tanken från början att baka ihop alla era intervjuer i ett inlägg, men p.g.a. av tidsbrist fick det bli så. Vi hoppas ni har förståelse för detta.

Lill-Tom


Hur är formen i dagsläget?

På uppåtgående.

Hur är lagets form för tillfället?

Ser ruggigt starkt ut.

Hur ska vi vinna matcherna i år?

Seriens bästa lagbygge + vi "junisar" som kliver fram om de äldre inte levererar.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Rune.

Vem vinner skytteligan?

Hatten.

Vem blir årets utropstecken?

Tobbe!

Vilken match ser du helst fram emot?


Värtan på Östermalms IP (mina hemmakvarter och där jag tränat mycket med djurgårn).

Vilken match ser du minst fram emot?

Finns bara roliga matcher.

Var slutar Danderyds SK i tabellen?

Vi spelar för att vinna.


Balotelli


Hur är formen i dagsläget?

Börjar komma tillbaka till formen jag hade när jag var elitsatsande inom fotboll (det går bra nu), men och andra sidan har skivorna dragit igång så det gör att man känner sig sliten allt för många dagar i veckan!

Hur är lagets form för tillfället?

Jag anser att DSKs a-lag aldrig varit såhär hungriga och det glädjer mig att se allas motivation till match! Även träningsnivån har höjts i laget vilket gör det roligt att gå ned och träna.

Hur ska vi vinna matcherna i år?

Genom den höga pressen, något som vi inte hade förra året.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Martin är för mig den stora stjärnan, annars är Ballo ute efter skytteligatoppen iår.

Vem vinner skytteligan?

Ballos år.

Vem blir årets utropstecken?

Tobias har varit bäst på plan när han i sin nya position (Högerback) har briljerat på kanten med otrolig fart och styrka.

Vilken match ser du mest fram emot?

Matcherna mot Djursholm och Enebyberg, det säger sig självt
derbyn!

Var slutar Danderyds SK i tabellen?


2011 ska bli känt som året då DSK inte förlorade en enda match i div 5 och visade att vi förtjänar att spela i 4an!

En galen finne


Hur är formen i dagsläget?

Den är god, har satsat på grodlår iår istället för D-kupa vilket känns bra inför en lång säsong. Däremot vågar jag nog inte köra "lemondansen" i sommar.

Hur är lagets form för tillfället?

Oroväckande bra, vanligtvis brukar det bli en seger per försäsong.

Hur ska vi vinna matcherna i år?

Rulla runt bollen i laget och avslutningsvis ge bollen till Judas.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Det står mellan Judas å Kvasten.

Vem vinner skytteligan?

Jag inser mina begränsningar och tror Judas tar hem skytteligan återigen. Tror jag får slåss med Frosten om en andraplats då han verkar pånyttfödd.

Vem blir årets utropstecken?

Kennie har börjat säsongen fantastiskt,han kommer vara otroligt viktig för laget. Han personifierar årets ledord XXX perfekt!

Vilken match ser du helst fram emot?

Alla matcher på naturgräs, denna bristvara kommer vara utrotad från svenskfotboll om några år. Jag ska uppskatta varenda sekund jag får på det underlaget fotboll är tänkt att spelas på.

Vilken match ser du minst fram emot?

Allt konstgräs.

Var slutar Danderyds SK i tabellen?

Vi siktar mot himlen och landar bland trädtopparna, alltså etta i serien! Puss å Kram.

Föräldraheten



Hur är formen i dagsläget?

Mitt knä börjar verkligen gå mig på nerverna, tränar rehab och hoppas inte förlora för mycket. Men att vara utan boll i två månader är förstås allt annat än en bra försäsong. Jag ska dock slita mig tillbaka – var så säker.

Hur är lagets form för tillfället?

Ser förvånansvärt bra ut trots urusel träningsnärvaro i januari och februari.
Träningsmatcherna har visat att alla är på tårna och har insett att ingen plats är gratis. Förutom den i målet då kanske…


Hur ska vi vinna matcherna i år?

En blandning av stort hjärta och spel på backen. Det kommer bli poesi.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Hatten.

Vem vinner skytteligan?

Idolen.

Vem blir årets utropstecken?

Calle (som att ge ett äpple till fröken, eller hur…).

Vilken match ser du helst fram emot?

Derbyna mot Djursan och Enebyberg. Motivering överflödig.


Vilken match ser du minst fram emot?

Finns ingen.

Var slutar Danderyds SK i tabellen?

Etta.


Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar