torsdag 14 april 2011

1 dag, 22 tim, 21 min, 29 sek kvar: Kirre



Hur är formen i dagsläget?

Formen har varit dålig men är nu på väg uppåt. Självförtroendet har tidigare varit lågt vilket har påverkat formen. Nu fick jag en halvlek som vänsterback, i Danmark, vilket kändes väldigt bra.

Hur är lagets form för tillfället?

Lagets form är bra men den kan bli bättre. Sista matchen i Danmark känner jag att vi kunde ha vunnit med fler bollar.

Hur ska vi vinna matcherna i år?

Hålla ett högt tempo och ett bra försvar.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Mittbacksparet Paani och Kennie är mina stjärnor. De gör ett oerhört jobb som oftast kommer i skymundan.

Vem vinner skytteligan?

Jag tror att Hatten vinner skytteligan.

Vem blir årets utropstecken?
--

Vilken match ser du helst fram emot?

Matchen mot Enebyberg. Ska bli roligt att vinna det derbyt.

Vilken match ser du minst fram emot?

Matchen mot Enebyberg. Jag ses väl som en form av svikare. Kommer att bli jobbigt att träffa lagledningen och de gamla lagkamraterna.

Var slutar Danderyds SK i tabellen?


1:A

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar