fredag 28 januari 2011

På Pazzachatten snackar spelarna om morgondagens Rimbo Cup

Marknadschefen:
Pazza, en sak ska du ha j*vligt klart för dig: inget j*vla kladdande imorgon! Du kommer förmodligen vara en av våra briljanta spelare som kommer vara längst bak som ska fördela spelet sådär vackert. Jag vill inte se några sulfinter eller långsamma överstegare som sista man. Sker det tycker jag Kvasten låter bortalaget göra mål så han f*n lär sig någon gång!

Vinnie:
 Och om du gör det Pazza, då kommer du få mitt knä i låret så du är borta resterande matcher.

Kvast:
Jag gör det varje gång någon kladdar

Pazza:
Du måste inte ha en j*vla utläggning som täcker hela j*vla chatfönstret.

Marknadschefen:
Jo uppenbarligen

Vinnie:
Pajas

Pazza:
 Ni har byggt upp en j*vla myt om hur mycket jag kladdar hela tiden. Rawling ska f*n filma matcherna imorgon och då ska vi f*n sätta oss ner och räkna tillslagen.  


Intern slagsmål imorgon? Det vore något för Pazzadokumentären.

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar