torsdag 11 november 2010

Bästa artikeln 2010

Konsulten och Redaktören är på semester. Marknadschefen och Personalchefen jobbar. Äntligen kanske man kan få något gjort på riktigt.

Dock, utan redaktören så hade inte den här sidan fått den skönhetsoperation som den verkligen behövde då jag var ensam vid rodret. Likaså omröstningar, artiklar, videos etc. Då kan man ställa sig frågan:
Vad fan gör jag egentligen?

Ja, det är förmodligen en väldigt svår fråga att svara på, men jag vill tro att utan min närvaro så skulle inte Pazza leva vidare. Så jag antar att det lilla jobbet jag nu än gör, är oersättligt. Tack Marknadschefen!

Nu när redaktören är på vift fram till måndag så kan jag ändå berätta att vi då kommer ha en ny omröstning: Bästa artikeln 2010.
Vad var egentligen i ert tycke den bästa artikeln Pazza har publicerat det här året?
Är det den bejublade intervjun med Bele-Janne? Är det Redaktörens känslomässiga "Äntligen Midsommar", eller kan det vara en av alla patetiska Trifonartiklar?
Det återstår att se.

Vad mer?
Jo, vi kommer att ha Pazzas Julkalender. Varje dag, fram till julafton, kommer en spelare från laget skriva en julhälsning och vad han önskar sig mest av allt till nästa år i DSK.
Ett långsökt projekt måhända, och det har visat sig att de flesta av våra projekt har gått åt skogen. (Vad fan hände med Expedition Pazza?!)

Talangen saknas, men viljan finns. Precis som i fotbollen!

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar