onsdag 30 mars 2011

17 dagar kvar: Wise 14


Hur är formen i dagsläget?

Jag har för första gången inte fuskat med konditionsträningen. Det är hemskt, min kropp mår skit.

Hur är lagets form för tillfället?

Den är pazza. Vi har öppnat starkt och förhoppningsvis klarar vi av att bibehålla formen under hela säsongen.

Vad tror du händer på träningslägret i Danmark?

Stackars Fredrik, a.k.a. KOF. Han ska bo med BK och Hatten, jag lider verkligen med honom. Tror på bra träningsmässiga förhållanden, bra träningsmatcher och en jävla inställning när vi hittar Danmarks svar på Lemon Bar.

Hur ska vi vinna matcherna i år?

Italien 1990. Massvis med målchanser, kassaskåpssäkert bakåt.

Vem är den stora stjärnan i laget?

Äntligen Division 5 igen, och jag skulle ljuga om jag inte sa Stefan Bergstaca Bergsten. Han är Division 5s bästa spelare, både på och utanför planen.

Vem vinner skytteligan?

Idolen har blivit en playmaker, en "Klassespieler". Han kommer vinna assistligan i år, men vinner gör naturligtvis vår capitano, Markus Haataja.

Vem blir årets utropstecken?

Mattias Frost

Vilken match ser du helst fram emot?

Enebybergs IF. Det här är en match få får vara med om, och som betyder så otroligt mycket.

Vilken match ser du minst fram emot?

Enebybergs IF. Jag gör mål. Ser mig själv springa längst kanten, slita av mig tröjan, en hälsning hem till familjen, hyscha gamla polare från Enebyberg.
Hoppar upp på läktaren, tar emot hyllningarna från Blue Ultrazzzz , blir utvisad, uppläxad av Calle, Berget vänder och vinner med 2-1.

Var slutar Danderyds SK i tabellen?


Calle skall in i duschen i oktober, så serieseger är det enda som gäller.

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar