tisdag 19 januari 2010

DSK 2010 - Jonas Pasthy


Spelarpresentationen rullar vidare, härnäst med mannen utan skam i kroppen, Jonas Pasthy.

Beskriv dig själv med tre ord.
Jag är snygg.

Vad är det bästa med att spela för DSK?
Grym kick off.

Vad är ditt bästa minne från 2009 års säsong?
Antingen mitt snygga 4-0 mål mot Djursan eller när jag gjorde hat-trick mot DSK och blev den ultimata Judas.

Jämför DSK 2009 och 2010.
Lite finare, lite bättre.

Min personliga målsättning 2010 är?
Den interna skytteligan vore kul att vinna igen.

Vilka är dina främsta egenskaper som spelare/ledare?
Måste nog igen säga jag är snygg.

Vad behöver du främst förbättra för att ta ytterligare steg?
Förbättra?? Vad menar du, jag är ju komplett som fotbollsspelare.

Vilka umgås du mest med i laget?
Officiellt dom gamla vigganboysen, inofficiellt Nille ;)

Har du någon personlig förebild i laget?
Får man säga sig själv? Annars tar jag Mange Falk, ja menar hur gammal e inte han?? Typ 55-60 och kan fortfarande spela fotboll, de e sjukt. Jag hoppas ju bara kunna röra på mig när jag e i samma ålder

Vem i laget får sitt genombrott i år?
Wise, de är mycket snack på honom varje år och nån gång måste han ju leverera och jag tror han gör de i år

Vem vinner den interna skytteligan?
Jag vinner, våga skjuta, tufft att göra mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar