måndag 18 januari 2010

DSK 2010 - Kennie Johnson



Nästa spelare är en karl som pendlar mellan Ayia Napa och Danderydsvallen, inte riktigt som Sidled som pendlar mellan Kyrkbyn och Tekniska varje morgon. Han har kallats DSKs David Ginola och har´tveklöst DSKs snyggaste frisyr.

Beskriv dig själv med tre ord
Stor, hård, krig/vinnar-instinkten

Vad är det bästa med att spela för DSK?
Alla timmar på vallen

Vad är ditt bästa minne från 2009 års säsong?
Försäsongen ;)

Jämför DSK 2009 och 2010.
Jag är med iår.

Min personliga målsättning 2010 är?
Spela så mycket som möjligt, inte bli skadad och när jag inte spelar sitta bredvid Wise.

Vilka är dina främsta egenskaper som spelare/ledare?
Min vilja att vinna, och min vänsterfot när den e på humör.

Vad behöver du främst förbättra för att ta ytterligare steg?
Lugnet i spelet och konditionen.

Vilka umgås du mest med i laget?
Viggbyholms maffian

Har du någon personlig förebild i laget?
Blir svårt att inte titta på Fredrik Oom när han spelar.

Vem i laget får sitt genombrott i år?
Eskola.

Vem vinner den interna skytteligan?
Philip Runsiö om han inte måste jobba för mycket på Hemköp.
Annars Haataja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar