torsdag 14 januari 2010

Bergstaca surar i Lunden

Bergstaca pratar skit om mig på facebook. Andra lagkamrater hyllar mig som en frälsare, och då måste BergSVACKA naturligtvis lägga dit en fräckis om att jag skulle vara slut som fotbollsspelare. Nonsens, jag har t.o.m. övat in min nya målgest, ska ge ett litet smakprov på det på kvällens träning.
Bergstaca missar målchanser, efteråt kommer samma förklaring, "Jag försöker bara imitera Hatten". Iofs ganska roligt, haha. Hahaha!!!


Coach Carlson hälsar för övrigt till alla. Ingen ny klubb har det blivit, och enligt Carlson så är det slut med fotbollen för alltid. Han hälsar även att han blev jävligt besviken över det överblivna priset som Årets supporter. Han hälsar också att det här är säsongen då Benji inte kommer bli pippad, han kommer bli assraped! Ok, det sista var en lögn, men vi kan nog alla komma överens om att såren i häcken sitter kvar sen Antonelius showade på Vallen en vår.

Såg faktiskt att Sidled har nån form av Twitter, och döm av min förvåning så verkar det som att Danne inte mår bra.
"KÄMPA DANIEL!!",
"måndag, f***a!!!",
"hatar DSK egentligen, jävla idioter till lagkamrater som inte förstår sig på hur fotboll ska spelas. jävla alkisar som ränner runt på Lemon. Hur fan ska jag kunna bli proffs med dom här jävla asen? Såg att Viggan söker en ny spelfördelare på mitten, kanske ska man ge det en till chans, jag ska nog snacka med min bäste vän Judas om det"

Enough said.

1 kommentar: