onsdag 24 mars 2010

M Wistedt "jag har hört rykten om något stort i DSK"

Nej, det är inte dags för en comeback..igen!

"Nej, det är inte aktuellt. Jag lever just nu livet med golf, familj och en högst omotiverande känsla till fotbollen".

Ärligt, saknar du inte fotbollen det minsta?

"Jag saknar naturligtvis laget och tugget i omklädningsrummet. Men ska jag vara ärlig så har mycket hänt sedan den där säsongen jag mottog priset som Årets spelare, dom ser fetare ut nuförtiden. Trots det har jag hört att DSK har något stort på gång, och det ska bli väldigt intressant att se om försäsongen har betalat av sig på söndag mot Berget"

Så du kommer och kollar alltså?!

"Ja, så är tanken i alla fall. Sidled har inte axlat det fulla ansvaret för vad det innebär att ta över nr 6 än, men jag tror på en ny vår för Danne, han är viktig"

Och Frostarna, du har ju spelat med dom i nästan ett decennium.

"Jag har hört rykten om att Benji har gått och blivit mittfältare på gamla dagar, kul för honom. Vi kommer ju alla ihåg "pippningen" på Vallen en vacker vårdag. Vad gäller Frost så är väl den ena säsongen den andra sig lik, 100% träningsnärvaro och 50% frånvaro under matcherna, men Frostens mål mot Storskogen förra säsongen har man ju blivit sig införstådd i att det var ett riktigt klassmål, han blir viktig med sina offensiva löpningar på kanten."

Det ryktas om en comeback i C-laget.

"Det där är som sagt rykten och sådant bryr jag mig inte om. Men Hasse Ball verkar liksom hela sektionen ha något riktigt stort på gång. Ring så svarar jag".

Inte A-laget alltså?

"Med mig vet man aldrig, jag har såklart ett DSK-hjärta och tittar man på storheter som Falken och "Thellan" så har ju ålder inga begränsningar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar