måndag 2 november 2009

Eskola "jag ger det 45 % chans"




Säg inte det, den här finnen är inte att lita på. Han är slug som en orm och lurar i vassen. Han ska definitivt inte skämmas för det fina priset (som även jag fick) på avslutningen, det ÄR mycket snack, men tyvärr liten verkstad.

Eskola svarar såhär om morgondagens träning:
"jag har tackat Ja, det köper jag. Men är det meningen att offra sitt liv för en träning? Svar Nej. Jag mår väldigt dåligt av alla rykten, min familj, mina barn, alla får ta del av smällen"

Känner du inte att "nu jävlar ska jag visa dom"?

- Ja det är klart att man känner "ikväll ska jag ge Rawling/Persson på käften", men sen inser jag att jag behöver fan inte träna, men dom måste ju träna...HAHAHA!!

Ok, ganska taskigt sagt.

"nja, men det är verkligheten vi lever i. Vissa har fått en gåva från gud, det är inte mitt fel att jag kan ta en cigg i pausvilan och gå ut och göra mitt jobb".

Kommer du imorgon på träningen?
"Jag ger det 45% chans"

Kommer du?
"Nja"

Ass.kapten Niclas Rysjö kommenterar:

"Eskola gör som han vill, jag skiter i vilket"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar