tisdag 3 november 2009

Bomben "Jag är klar för DSK"


För några dagar sen ryktades det om att Mats "den store" Wistedt skulle vara aktuell för en comeback i DSK, men allt eftersom har herrarnas "Pia Sundhage" dementerat ryktena.
"jag har räddat DSK så många gånger, nån gång får det vara nog".

När man trodde att allt var dött på Silly Season marknaden kommer kanske den största bomben av dem alla: "är trött på allt skitsnack så ska försöka komma ner och läxa upp alla"

Citatet är hämtat från ingen mindre än Jimmy Everum, även känd som Judas och svikarn som gick till Viggbyholm inför förra säsongen. Jimmy blev lagets bäste målskytt förra säsongen, en total knall nere på Kamratgården vid Danderydsvallen.

Enligt rykten så ska Jimmy och hans pojkvän Jonas Pasthy komma ned och träna ikväll i RM-Hallen. Viggans konstgräs är tydligen för hårt.

Jimmy var en uppskattad spelare och för Markus Haataja mer än så:
"han var som en far för mig, en ledargestalt som DSK saknat. Jag grät när jag fick reda på transfern".

Vi ringde upp Jimmy tidigare idag, utöver citatet sa han "jag tror dom kommer ta emot mig med öppna armar, som Dulee Johnson är jag för värdefull för att undvikas".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar