måndag 19 oktober 2009

Eskola ger ett luddigt svar "jag tänkte inte på att det var Champions league"


Han ringer och berättar om sin hybris och den kommande träningen imorgon.
"Asså, ska jag ha nya dojjor eller?
"tror du grabbarna kommer motta mig med öppna armar"
"Fan vad jag ser fram emot träningen, jag ska verkligen ge allt"

Wise- du vet väl om att det är Champions league imorgon.
Eskola- .....ja just det. Jävlar!
Wise- men vi går va?..eller?
Eskola- ja, eller?

Skämt och sido, även om ovanstående är sant, det ska bli skoj att snurra upp Frosten som vanligt och tjafsa med Martin i målet. Eskola är, om man ska tro hans egen historia, i sin livs form. Min jobbmail blev fullständigt våldtagen idag av mail som sa att "nu är smekmånaden över för den där fjollan från Halmstad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar