tisdag 16 juni 2015

FbF svarar läsarna

Den här snubben är galen, två röda kort i år och svarar snabbt på kommentarer.  Usch. 

DSK går säsongsvila som starka nedflyttningskandidater. Hur skulle du vilja sammanfatta vårsäsongen?
Vi var för dåligt tränade när vi kom in i säsongsstarten vilket påverkat många med skador. Vi tappar poäng kanske på grund utav att vi inte orkar spela i 90 minuter.
Spelmässigt så har vi börjat komma igång ordentligt nu och jag har en god känsla inför hösten.

Vem har gjort fansen nöjda?
Jag vill ge ett stort beröm till planskötarna, gräset på vallen har nog aldrig vart i bättre form.

 Vem har gjort fansen besvikna?
Sam, som har missat alldeles för många matcher på grund av flytt och kryssningar.

Vem har gjort mest intryck i duschen, och varför?
hmmm, vettefan

Vem kommer gå upp flest kilo under semestern och varför?
Paani kommer nog lägga på sig några pannor extra under sommaren.
Mat och öl är ju gott.

Vad är din syn på coach Davids lokalsinne?
Så länge man hittar till puben ser jag inget problem.

 Vad gör du på semestern?
Jag kommer att försöka hålla uppe träningen och njuta av ledigheten.

Vad skulle du helst ha gjort på semestern?
Hade man suttit med en pengapåse likt Falken så hade jag åkt utomlands.

Vad önskar du dig mest av allt till omstarten i höst?
Jos Hooivelds är fri på marknaden, kanske vi kan lägga band på honom?

 Var slutar DSK i tabellen?
Danderyd har tidigare vart bra på hösten och min känsla är att det blir så även iår.
Vi undviker nedflyttning!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar