måndag 15 juli 2013

"Aliens förde bort mig - plötsligt var jag i Hestra"

Danderyds SK:s stjärnmittback Marcus Paananen hade en minst sagt annorlunda resa mellan Jönköping och Hestra i förra veckan.

I en podcast med komikerna Hasse Ball och Felix Magath berättar han hur han blev bortförd av utomjordingar.


– Jag ser bara stål och sen varelser som är till hälften människor, säger Paananen.


Komikerna Hasse Ball och Felix Magath trodde inte sina öron då mittbacksstjärnan Marcus Paananen gästade programmet och började berätta om sin minst sagt ovanliga bilfärd mellan Jönköping och Hestra i förra veckan.

– Jag blev bortförd av utomjordingar. Jag körde från Jönköping till Hestra. Jag var trött då jag plötsligt ser strålkastarljus som från en långtradare. Sen ser jag stål och varelser som är till hälften människor, säger Paananen i podcasten.

– De petade på min näsa och tittade mig i ögonen och bakband mina händer. Helt plötsligt var jag i Hestra.

"Känner mig mer skärpt"

Ball och Magath tvivlade på sanningshalten i Paananens berättelse som ändå fortsatte att hävda att allt var sant.
– Jag svängde av vid första bästa avfart och tog en shake. Jag vet inte hur jag tog mig mellan Jkpg och Hestra.
Paananen som vid två tillfällen blivit nominerad i Pazza Awards ser inte bortförandet som något hemskt. Snarare tvärtom.
– Jag känner mig mer skärpt och har fått bättre minne.

Pazza DSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar