tisdag 16 februari 2010

Bergstaca om flytten "jag behandlas som en stjärna"

Han bor numera i Varberg och intresserar sig för brasiliansk design, och i dagarna skrev han på kontrakt med en lokal klubb i staden " det känns riktigt, riktigt bra. Jag trivs enormt bra, spelet är mer tekniskt på dessa breddgrader och det passar såklart mig. Inget ont mot DSK men att springa i kyla är inte min grej"

Han har enligt rykten redan fått axla kaptensbindeln i det brasiliansk-inspirerade laget och det talas redan om att han ska stadga sig för gott.

"jag behandlas som en stjärna, något jag aldrig gjorde i DSK. Jag var smutskastad av media, publik och t.o.m. mina egna lagkamrater. Det gjorde väldigt ont om hjärtat"

Men Bergstaca vill inte kommentera om han gör comeback i höst "det vet bara Gud, om han där uppe vill att jag ska frälsa DSK så kommer det hända. Jag är en striker, men allt beror på Guds - och min familjs vilja".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar